Hírek

1. oldal 612345...Utolsó »

Teletextil – 2018 tavasz

Posztolta : LOSZ - 18:26 Hírek | 0 hozzászólás

Teletextil – 2018 tavasz

Megjelent a Teletextil legújabb, tavaszi száma!

 

Idén tizenötödik alkalommal osztja ki a Lakberendezők Országos Szövetsége által felkért öt tagú szakmai zsűri az Év lakberendezője díjat. Ferenczi Éva szervezetvezetési társelnök ebből az alkalomból interjút adott a Teletextilnek. A beszélgetésben kiemelte, hogy a díjjal elsősorban a nyitottságot, a társszakmák – így a lakberendezők és a belsőépítészek – közötti együttműködést, egymásrautaltságot szeretnék hangsúlyozni.

 

Teletextil 2018 tavasz

 

 

Beszámoló a „Tervezzen a Villeroy & Boch-al” eseményről

Posztolta : Katona Etelka - 14:20 Hírek | 0 hozzászólás

Beszámoló a „Tervezzen a Villeroy & Boch-al” eseményről

Immár harmadik alkalommal került megrendezésre a Villeroy & Boch éves tervezői programja 2018 februárjában.

 

A rendezvény minden évben a Villeroy & Boch központja által szervezett nemzetközi építész konferenciát követően, annak összefoglalójára épülve kerül megrendezésre. Ezen nemzetközi konferenciára 2017 októberében, Hamburgban került sor, Urban Wellbeing címmel.

 

A hamburgi eseménynek két magyar résztvevője is volt, Szentgyörgyi Szandra a Sandroza Kft., míg Török-Szabolcs Bence a T1 Építészeti és Belsőépítész Iroda képviseletében, akik a Spoon Rendezvényhajón megtartott hazai rendezvényen többek között a hamburgi eseményekről és különösen a Villeroy & Boch referenciaként is megjelenő helyszínről, az Elbphilharmonie-ról is beszámoltak a vendégeknek.

 

 

 

A hazai találkozó kiemelt vendége volt Martin Murphy tervező, a hamburgi Störmer, Murphy and Partners iroda vezető építésze, aki számos érdekes hamburgi projektjüket mutatta be a megjelenteknek többek között a hamburgi Grandhotel de Fontenay-t, melyről még többet ezen a linken lehet megtudni.

 

 

 

A Villeroy & Boch referenciaépülete, a Hotel Elbphirharmonie a Herzog & de Meuron iroda munkája is igen figyelemre méltó.

 

Az Elbphilharmonie Hamburg az év elején tíz éves építési időszak után nyitotta meg kapuit. Ahhoz, hogy bejuthassanak az impozáns épületbe, egy 80 méter hosszú mozgólépcső viszi a látogatókat a 37 méterrel magasabb térbe. Ez a tér köti össze az épület két oldalát, ahonnan a szálloda vendégei és a koncerttermek látogatói a Hafencity lélegzetelállító látványában gyönyörködhetnek. A nemzetközileg elismert akusztikus tervezőnek, Yasuhisa Toyának köszönhetően a nagy koncertteremben lévő 2100 látogató egyedülálló hangélményt élvezhet.

 

A szálloda belsőépítészeti tervezője Tassilo Bost szakítva azzal a tervezői koncepcióval, mely a szállodai fürdőszobák méretét és helyét háttérbe helyezi, ebben a szállodában tágas és nagy homlokzati ablakokkal rendelkező helyiségeket hozott létre, lehetővé téve a vendégek számára, hogy a fürdőszoba használat is élmény lehessen. A vendégek persze nem csak a fürdőszobában, hanem a hálóban sem szakadnak el a csodás kilátástól. Elegáns luxus és letisztultság jellemzi ezeket a tereket, melyeknek egyik fő erénye az Elba látványa ott, ahol a város a kikötővel találkozik.

Galéria

 

 

 

Színek és trendek – összefoglaló az idei Heimtextilről

Posztolta : LOSZ - 13:00 Hírek | 0 hozzászólás

Színek és trendek – összefoglaló az idei Heimtextilről

Heimtextil 2018 – jó közérzet, egészséges élet és munka

 

 

Heimtextil
A lakás- és közületi textíliák nemzetközi szakvására
Frankfurt, 2018. január 9 – 12.

 

Több rugalmasság, egyediség, több innováció. Azon látogató, aki azért érkezett a Heimtextil vásárra, hogy felfedezze a legújabb trendeket és újdonságokat, számos területen célba talált. Január 9-12. között Frankfurtban 2.975 nemzetközi kiállító mutatta be legújabb stílusirányzatait, színeit és dizájn megoldásait. A vásáron a súlypont olyan megoldásokon volt, amelyek az eddigieknél egészségesebb és maradandóbb lakberendezési stílust képviseltek.

 

„The future is urban” címet kapta az ez évi Heimtextil „Theme Parks” elnevezésű kiállítási területe. Úgy a 6.0 csarnokban található, nagyméretű trendbemutató aréna, mint a kiállítók prezentációi nyomatékosan rámutattak, hogy – legyen szó otthonról, irodáról vagy szállodáról – az embereknek abban a térben kell jól érezni magukat, ahol élnek és dolgoznak. Ezt biztosítja a mindenütt jelen lévő „Hygge” – korszellem stílusa és színvilága.

 

Pasztell – lila beütéssel
Oldott, nyílt meghittségről gondoskodnak a legtöbbször világos, természetes anyagokkal kombinált púder színárnyalatok. A paletta a halvány rózsaszíntől, az orgona lilától és koráll pirostól – a homokszínen, szürkén és testszínűn át – egészen a pasztell víz- és olaj színvariációkig terjed. Ezek a kis, nüansznyi eltérések a tiszta vonalak, bársonyos felületek, csillogás és érzéki struktúrák által lesznek hangsúlyosak. Mindeközben egy kissé élénkebb színvilág előfutára is érzékelhetővé válik. Ebben frissen és élénken hatnak a sárgabarack, bogyós gyümölcs, rózsaszín és menta tónusok. A nemrég megjelent, divatos lila szín újból színpadra lép és végig játssza a teljes klaviatúrát az orgona és levendulatónusoktól kezdve egészen a sötét ultravioláig.

 

Kék klasszikus
Mindezzel párhuzamosan a klasszikus indigókék egy hideg trend-színné alakul. Jellemző dizájn-elemek a tradíciós anyagok újraértelmezett mintái, a batik optikák vagy elmosódások, melyek kézi megmunkálás benyomását keltik. Különösen eredetien hat a bolyhos textilen a kék és a natúr tónusok keveréke, ami az élet általános digitalizálását állítja szembe a tökéletlennel. Szintén feltörekvőben vannak az úgynevezett „Denim-minőségek”, melyek az enteriőr számára olykor hanyag lazaságot kölcsönöznek.

 

Zöld az ütőkártya
A városi dzsungelben az intenzív zöld tónusok, valamint a buja növény- és levélmotívumok egyszerűen idézik a természet hangulatát. Tipikusak az indák, páfrányok, pálmaágak, kaktuszok vagy a szabad, botanikus formák – gyakran fekete háttér előtt. A zöld zölddel színvilágot leginkább decens bogyósgyümölcs és rozé tónusok szakítják meg.

 

Fekete és csillogás
Valamennyi színárnyalatnak célzottan modern hangsúlyt ad a fekete. Az arany és a meadowlark hideg napsárgával való kombinációja exkluzív hatást képez a grafikus dizájnokban. Mindenütt jelenlévő a fémes csillogás. Ez nemcsak a különféle stílusoknak kölcsönöz nemes tapintást, hanem a sötét tapétákat és függönyöket is elegánsan felvidítja.

 

Áttetsző dizájn-elemek
A grafikai minták népszerűek és divatban maradnak. Az 50-es évektől és az „Art déco”-tól kölcsönzött ötletekkel egyre erősebben keveredik egy új „Ethno- Styl” impulzus, ami fiatalos és friss hatást kelt. A művészitől a lezserig hatnak az agyonmosott anyagok, a kevertszínű szőttesek, kézműves vagy használatos optikák és az impulzív minták, amelyek azt a látszatot keltik, mintha vastag ecsettel kerültek volna az anyagra.

 

Több struktúra
Trendik maradnak a jól kitapintható, célnak megfelelő struktúrák. Az ötleteknek és megvalósításuknak ezen a területen szinte nincsenek határai. A Heimtextil vásáron találkozhattunk a szemcsés és áttört felületeken elhelyezett levélstruktúrákkal, művészi grafikus mintákkal, valamint a természet által inspirált 3-D-effektusokkal is. A feszültséget az ellentétekkel való játék fokozza: úgymint a durva és a finom, a matt és a fényes, a transzparens és az átláthatatlan. Ezek a dizájn-elemek izgalmas megoldásokat szolgáltatnak az ablakkialakításhoz és a térfelosztáshoz is.

 

Épületek berendezése: rugalmas és tartós textíliák
Legyen szó gyógyfürdőről, szállodáról vagy irodáról, az „Interior.Architecture.Hospitality Expo” elnevezésű, a 4.2-es csarnokban elhelyezett új kiállítási forma keretein belül a Heimtextil a létesítmény berendezésére helyezte a hangsúlyt. A rugalmasság fokozott igénye mellett észrevehetően emelkedik a tartósság iránti érdeklődés is. Ez különösen érvényes olyan innovációkra, melyek az ökológiát és a közgazdaságtant egy nevezőre hozzák, mint pl. a Maasberg cég COEX-Faser elnevezésű terméke. A speciálisan feldolgozott pamut nagymértékben tűzálló, magas hőfokon mosható, s mint ilyen, többek között a klinikákon használatos. A Chieftain Fabrics ír cég megmutatta, hogy a környezettudatosság miként tör már régóta a falakon is át. Önállóan fejlesztett, újrahasznosítható bio-műbőrt használt fel olyan nagy beruházásoknál, mint a dublini reptér vagy a chelsea-i stadion.

 

Trendek és újdonságok az egyes termékcsoportokban

 

„window”: Függönyt fel az igényes dizájn előtt!
Az olyan nagy cégek, mint az Apelt, Deco Design Fürus, Gardisette, Neutex Home Deco és Sarlas Italia újdonságaikat a szezon határozott, már majdnem monokróm színharmóniájához (egyetlen szín különböző árnyalatainak használatával) igazítják. Időtállóan, nemesen és megnyugtatóan hat a fényes csillogás, a grafitszürke, fekete és olaj, rozé vagy testszínű és természetes tónusok összjátéka – hasonlóan a sárgaréz és a transzparens keverékéhez. Az igényes dizájnok alkotóelemei: strukturáltság, könnyedség, grafikai rafinériák, impulzív kreativitás és egy leheletnyi gazdagság. A romantikus réti virágokkal és pillangókkal a nyár tarkábbá és könnyebbé változik.

 

„upholstery”: textíliák a mélyebb lélegzetvételhez
Egészségesen élni és dolgozni: ez a bútorok és dekorációs anyagok területének top témája. A Drapilux és ATN sok olyan újdonságot mutatott be, amik a lakást klimatizáljá, vagy akár a zajt is képesek szigetelni. Mindemellett ezek hitelesített bio-termékek, vízállóak és/vagy erősen tűzállóak. Ugyanakkor – mindenféle Hightech dacára – a textíliák nagyon is természetesen hatnak. Mindez érvényes a Ter Molst cég vászonból, flanellből web-optikákkal készült kültéri szöveteire is.
Amikor a belső térben használatos, kellemes hatású textíliákról van szó, a Luidor cég kiváló minőségű pamutárujáról beszélünk. A Dolce Vita cég a természetes minőséget friss színekkel köti össze. Ennek eredményeként az érdekes struktúrák és a fiatalos Ethno-Styl elemeinek bátor keverékét és kombinációját hozza létre.

 

„wall”: tapétacsere költözés helyett
Hűvös padlás, ipari stílus, alpesi kunyhó, vagy inkább nyírfaerdő? Amennyiben pusztán egy tapétacseréről van szó, az A.S. Création cég fotórealisztikus motívumai feleslegessé teszik a költözést. Inspiráló változatosságot teremtenek a Grandeco, Limonta és Tapetenfabrik Gebr. Rasch kiállítók individuálisan hangsúlyozott falai. A trendeknek megfelelőek úgy a geometrikus dizájn-elemek, az impulzív ecsetvonások, a fiatalos Ethno- minták és a műalkotások, mint a falevelek, ananász vagy papagáj motívumok is. A jólét érzetét keltik a nemes, velencei minták, a feltűnően bolyhos textiltapéták, valamint a dísz- és bőroptikák. A fémes csillogás biztosítja az elegancia és az optikai szabadtér képzeletét.

 

„floor”: individuális szőnyegművészet
A „Carpet by Heimtextil” elnevezésű, a Verband der Deutschen Heimtextilien-Industrie (Német Lakástextilipari Szövetség) védnöksége alatt létrehozott kiállítási tér izgalmas lehetőségeket tárt fel a padlóburkoló anyagok területén. Itt adott bepillantást az Ege Carpet cég a szőnyegek fantasztikus, fotórealisztikus jövőjébe. Mindezek mellett Werner Aisslinger és Hadi Teherani együttműködéséből létrejött egy rendkívül rugalmas, bituminmentes padlóburkoló koncepció is. Az ennek alapján megalkotott geometriai szabás és szabad formák egy egyedibb, expresszívebb szőnyegkoncepció létrehozását teszik lehetővé. Ezen túlmenően nagy figyelem irányul az ipari és privát felhasználású, hibrid beltéri és kültéri megoldásokra is. A dizájn-elemek között tovább élnek az ügyes toldások, foltok és optikák, melyek színei a trendek felé orientálódnak.

 

„sun”: attraktív láthatatlanság
A beltér és a kültér közötti megfelelő átjárást biztosítják az árnyékolás és fényvédelem területének újdonságai. Az MHZ cég bemutatta új roló dizájnját, ami egy modellbe egyesíti az összes szerelési és működtetési módozatot. A helyiségeket különféle lehetőségekkel lehet optikusan koherenssé tenni. Szem előtt tartva úgy az ökológiai aspektusokat, mint a városi „nomádok” igényeit, a Kadeco cég egy „apró megoldást” dolgozott ki a zsaluziák és a rolók motorizálására. A szolár-panel – ami az áramforrástól függetlenül funkcionál – lakáscserénél a rolóval együtt elvihető és újra beépíthető.

 

„digital print technology”: a digitális nyomtatás biztosítja a „fénypontokat”
A digitális nyomtatás egyre több lehetőséget és fejlődést rejt magában. A Kornit Digital cég megalkotta a különleges világítóerővel bíró színeket. Az új eljárásoknál a pink és a sárga neontónust direkt bekötik a CMYK nyomtatásba. Akár neon fénypontra vagy egyszerűen csak több fényerőre van igény, nem szükséges a különböző textilfajták (singlejersey-től a fürdőruhákig) gyártásánál a kazettacsere. A dizájn alkotóelemei között megtalálhatók a fantáziadús virágminták és a neoromantikus művészi alkotások – méghozzá fotórealisztikus minősében. A HP cég például ezért dolgozik együtt Elli Popp dizájn-tervezővel. Ezek a motívumok nemcsak a falakat díszítik, hanem a személyes munkahelyek feltűnően strukturált, hangszigetelő textíliáit is.

 

„All about pets”: állatian trendi
Az, hogy a kutyák és a macskák fekete-fehérben látnak, régóta köztudott. Nem pusztán emiatt szerepelnek stílusos ágyak és kiegészítők a trendek között a négylábú kedvencek dizájn-kedvelő gazdái részére. Keresettek a Lex & Max cég ipari stílusú kutyaágyai vagy a Laboni cég Rattan-kosarai – melyek ugyan csinosak, de ahhoz nem elég finomak, hogy megegyék őket. Okosak a Darling Little Place cég fekvőpárnái is: ugyanúgy tetszenek az embereknek és az állatoknak is, tartják formájukat és extrémen utazásbiztosak.

 

„bed”: stílusosan ágyazva
Stílusosan élvezni a lakáskomfortot – ez is elsődleges cél az embereknél. Újdonságaival a Biberna, Bierbaum, Home Flavours, Kas, Schiesser, Strenesse és a Tom Taylor márkák nagy kedvet csináltak az aktuális dizájn-trendeket képviselő ágyneműk beszerzéséhez. Mindenekelőtt a határozott színvilággal, amiben megtalálható a porszerű testszín, orgonalila, rosé és a különféle olajtónusok – összehangolva a feketével, grafitszürkével és a natúrárnyalatokkal. A nyomatoknál a virágok, falevelek, madarak és pillangók dominálnak. Köztük megjelennek ugyanakkor a jövő színeinek előfutárai is: úgymint világító türkisz, lazac, denim és meadowlark. Megállapítható, hogy elmúltak azok az idők, amikor a garnitúráknak ugyanazon motívumokat kell felmutatnia. Napjainkban az egymáshoz igazodó dizájn-elemek izgalmas keveréke biztosítja a változatosságot. Az egészséges ébredést a Smart párnák sokasága biztosítja. Ezek összeköttetésben vannak a saját mobillal, így gondoskodnak az alvás és az ébredés kellemes fázisáról.

 

„bath”: lezser spa-érzés
Ébredés után pihenten indul a nap. Finoman és lezseren hatnak a Möve cég törölközői és fürdőköpenyei a stílusosan átszőtt Jeans-Look kialakításukkal, valamint az ehhez passzoló fürdőszobai és WC kiegészítők. A már említett pasztell, galambszürke és a természetes tónusok, valamint a fekete-fehér és az indigó aktuális kompozíciója – megerősítve a világos lazac és menta színekkel – keveredik a Joob és a Kleine Wolke cégek újdonságainál. Másoknál, így a Vossen cég esetében is, az olíva és olajszín jelenik meg. Minden színes trendben a struktúrák és a kiváló minőség szavatolja a megfelelő spa-érzetet.

 

„table”: friss kompozíciók és stílusos garnitúrák
Az asztalterítéshez használt lakástextíliák területén a szlogen: lazán, könnyedén egy teljesen új divatot teremteni. A Sander cég tavasszal egy friss kompozíciót mutat be a menta, lazac, rózsaszín és piros színek felhasználásával, valamint stílusos indigó garnitúráit is piacra dobja. Legkésőbb nyáron az ananász és a pelikán motívumok is megjelennek. A szabadság érzetét a szivárványszínű halak hozzák el. A JPF cég kastélykörnyezetet teremtve az orgonakék és viola kompozíciójával jelentkezett a vásáron. Ezenkívül jó hír – nem csak a kisgyermekes szülőknek -, hogy visszatér a jó öreg viaszosvászon asztalterítő is. Ehhez a Gemitex cég stílusos, teljesen veszélytelen szettet készít, beleértve a passzoló ülőpárnákat is – mind belső, mind külső használatra.

 

További információk, letölthető fotók:
www.heimtextil.messefrankfurt.com
www.facebook.com/heimtextil

 

 

2018. január

 

 

 

 

Salone del Mobile a Monte Grappával!

Posztolta : LOSZ - 15:32 Hírek | 0 hozzászólás

Salone del Mobile a Monte Grappával!

Kedves meglévő és leendő lakberendező partnereink!

 

Öt lakberendező-, belsőépítész partnerünket, akik a legtöbb ügyfél-megrendelést hozzák nekünk 2018. március 15-ig, megajándékozzuk egy utazással:
Elvisszük Milánóba a 2018-as kiállításra!

 

Még mindig nem késő csatlakozni hozzánk, hiszen 1 szabad hely még rendelkezésetekre áll!

 

Amit adunk:
– utazás oda-vissza 9 személyes kisbusszal
– szállás a 4 csillagos Arte Hotelban reggelivel, wellness használattal  ( www.artehotel.it )
– ingyenes belépés a világkiállításra

 

Utazási terv:
04.16.– utazás és szálláshely elfoglalása
04.17.-18.-19. – kiállítás megtekintése
04.20. – hazautazás

 

Indulás: 2018.04.16. reggel 7:00 Budapestről!

 

Várunk titeket szeretettel!

 

Monte Grappa Csapata”

Üdvözlettel:
Ráczné Tari Andrea
Monte Grappa Mobili
1047.  Bp. Károlyi István u. 5. fsz 2.
telefon:  +36 1 630 7364, +36 30 245 1851
www.montegrappamobili.hu
www.facebook.com/Monte-Grappa-Mobili

 

Monte Grappa

 

 

Megújulunk: bemutatjuk a LOSZ új logóját

Posztolta : LOSZ - 17:54 Hírek | 0 hozzászólás

Megújulunk: bemutatjuk a LOSZ új logóját

A Lakberendezők Országos Szövetsége 23 éve dolgozik azon, hogy a legmagasabb szakmai színvonalat képviselje a lakó és közületi belső terek kialakításában. Lakberendezőink és céges tagjaink a kezdetektől együtt dolgoznak belsőépítészekkel, építészekkel – támogatva, segítve őket – hogy a megrendelőknek a legmagasabb szakmai színvonalat biztosítsák. Lakberendezőnek lenni óriási kihívás, feladat és megtiszteltetés. Küldetésünk, hogy a lakberendező szakma elismertsége és megbecsülése még szélesebb körben elterjedjen.

 

LOSZ logo

 

Céljaink érdekében megújulunk! A honlapunk új arculatán már dolgozunk, amely koncepciójának megalkotásában az új logó kapott első helyet.  A LOSZ új logója letisztult, átgondolt, minimalista. Száműztük a színeket: a fekete és fehér a szakmaiságot és profizmust hivatott kifejezni. A LOSZ betűk játéka hűen fejezi ki hivatásunk lényegét: tereket alakítunk ki, és ha kell, át – mindezt mérnöki precizitással, gondosan megtervezve – nem pedig néhány bútor felcserélésével vagy új függönnyel.

 

Az új arculat mögött megújult tartalmat tervezünk. A folyamatos szakmai híreket és összefoglalókat videó tartalmak egészítik ki, és a szűkebb tagság mellett széles lakossági és üzleti elérésre törekszünk. A Szövetség tartalmait, üzenetét igyekszünk minden lakásvásárlást vagy átalakítást tervező megrendelőhöz eljuttatni.

 

A Lakberendezők Országos Szövetségének ereje a tervező és céges tagságunk.
Mint oly sokszor korábban, most is Hozzátok, tagjainkhoz fordulunk kéréssel. A megújulással kitűzött célokat csakis együtt, közösen, összefogva érhetjük el. Kialakítjuk és megosztjuk Veletek az együttműködést támogató online adminisztratív rendszert, ahova a jövőben az eddigieknél egyszerűbben, gyorsabban, átláthatóbban küldhetitek be munkáitokat vagy éppen kéréseiteket. Reményeink szerint az új rendszer segít majd az anyagok összegyűjtésében, rendszerezésében és publikálásának tervezésében.

 

Támogassátok a Szövetséget a fenti törekvésekben!

 

Hamarosan újra jelentkezünk, de minden ötletet és észrevételt nagy szeretettel fogadunk az ismert elérhetőségeinken.

 

 

LOSZ logo

 

A logó Kovács Dóra tervező-grafikus munkája.

 

 

Lakberendezésről, belsőépítészetről…

Posztolta : LOSZ - 19:37 Hírek | 0 hozzászólás

Lakberendezésről, belsőépítészetről…

Ács Erzsébet lakberendező, a LOSZ elnöke, 
és
Ebedli Gyula belsőépítész, a LOSZ Év Lakberendezője pályázat Szakmai Zsűrijének tagja

lakberendezésről, belsőépítészetről, a szakmáról beszélgettek a

Kossuth Rádió Napközben műsorában. 

 

A műsort ezen a linken lehet meghallgatni.

 

Lakberendezésről, belsőépítészetről

 

 

 

 

Idén is a SpaTrend lett az év jakuzzi kereskedője!

Posztolta : LOSZ - 00:48 Hírek | 0 hozzászólás

Idén is a SpaTrend lett az év jakuzzi kereskedője!

A San Diego-ban megrendezett jakuzzi világ gálán a SpaTrend csapata újabb elismerésben részesült!

SpaTrend-jakuzzi.01

 

 

A Watkins Wellness masszázsmedence gyár értékeléskor nem csak az üzleti sikert díjazza, hanem az egészséges és kiegyensúlyozott életmód képviseletére is nagy hangsúlyt kíván fektetni a díjazott kiválasztásakor.

 

Gratulálunk a SpaTrend csapatának!

 

Részletesen a spatrendonline.hu oldalon olvashat az elismerésről.

 

 

SpaTrend-jakuzzi.02

 

 

Lakberendezési körkép – 2018 január

Posztolta : LOSZ - 23:26 Hírek | 0 hozzászólás

Lakberendezési körkép – 2018 január

Ács Erzsébet

A Lakberendezők Országos Szövetségének elnöke a lakberendezés jelenlegi helyzetéről beszélgetett Sándor Tündével, a Világgazdaság újságírójával. A hazai médiát láthatóan meglepte a szakmánk iránti lakossági érdeklődés, így sorra idézték a cikket a különböző sajtóorgánumok.

 

 

Az eredeti cikk a Világgazdaságban olvasható:

 

Berobbant a lakberendezési piac

 
“Megduplázódott a lakberendezők forgalma Budapesten az utóbbi két-három évben felpörgő lakáspiacnak köszönhetően – nyilatkozta a Világgazdaságnak Ács Erzsébet, a Lakberendezők Országos Szövetségének (LOSZ) elnöke. Rendelésállományuk felfutása az airbnb-zésre felvásárolt lakásokra érkezett megbízásokkal indult be, a rövid távú lakáskiadásra vállalkozók speciális igényekkel árasztották el a magyar lakberendezőket – árulta el a szakmai szövetség vezetője. Miközben gombamód szaporodni kezdtek a belvárosi minilakáshotelek Budapesten, a lakáspiaci tranzakciók száma is megugrott, aminek egyenes következményeként megjelentek az újdonsült tulajdonosok használt és új lakásaikkal a megrendelői oldalon. “…
Folytatás a Világgazdaság oldalán.

 

A hírt több újság is átvette.  A teljesség igénye nélkül: lakberendezési körkép 2018 januárjában:

index.hu

hvg.hu

magyaridok.hu

napi.hu

444.hu

fataj.hu

 

 Jövő Otthona 2017

 

 

Teletextil – 2017 tél

Posztolta : LOSZ - 20:44 Hírek | 0 hozzászólás

Teletextil – 2017 tél

Megjelent a Teletextil legújabb száma:

 

Adva van egy budapesti ipari műemlék, a Gázművek századfordulós székháza a pesti Duna-parton. Látszólag minden egy irányba mutatott: a loft lakások lakberendezői koncepciójának kialakításakor érdemes az ipari dizájn irányába elmenni, hiszen ez lenne a magától értetődő. Nem úgy abban a lakásban, ahol Eperjesi Zsuzsanna és Kovács-Lele Mónika álmodta meg a belső tereket. A két lakberendező koncepciójának kialakulását követhetik nyomon a téli Teletextil induló anyagában.

 

Teletextil 2017.tél

 

 

Nem mindenki született Diogenésznek

Posztolta : LOSZ - 21:26 Hírek | 0 hozzászólás

Nem mindenki született Diogenésznek

Kedves Tervezők, Cégek és Partnereink!

 

Dorogi Gabriella újságíró, logopédus, riporter és lakberendező immár több éve Háziasszonya a LOSZ különböző rendezvényeinek.
Nagyon pozitív visszajelzéseket kaptunk a céges előadóktól és a beszélgető partnerektől a közvetlen és segítőkész felvezetéseiről, a beszélgetések moderálásáról, ezért szívből ajánlom mindenkinek az alábbi lehetőséget!

 

Ács Erzsébet
LOSZ elnöke

 

 

Nem mindenki született Diogenésznek

 

 

És nem azért, mert nincs megfelelő méretű hordója hozzá…

 

A híres görög filozófus és szónok hol bölcseleteivel, hol megbotránkoztató viselkedésével, hol sértő megjegyzéseivel hívta fel magára a figyelmet. Volt, aki bolondnak tartotta, Platón például „őrjöngő Szókratésznak” nevezte, de egy dolog biztos. Diogenész sosem maradt észrevétlen, mindig ébren tartotta hallgatósága figyelmét.

 

No ez az, ami manapság rengeteg előadóból hiányzik. Nagyon sok workshop-on vettem részt, ahol cégvezetők, menedzserek, marketing vezetők tartottak prezentációkat és bizony elenyésző volt azon előadások száma, amit élvezett a közönség. A prezentáció ugyanis nem egy kitöltött sablon alapján készült PPT felolvasását kellene, hogy jelentse.

 Dorogi Gabriella

Az emberek figyelmének fenntartása ma már, ebben a hihetetlenül felgyorsult és ingerekben gazdag világban, nem órákban, még csak nem is percekben, hanem másodpercekben mérhető. 30-40 másodpercenként kell megrázni számukra a „csengőt”.  

 

Arról, hogy ez miként lehetséges, hogyan kell beszélni 5, 50 vagy 500 ember előtt, hogyan kell egy prezentációt előkészíteni, összeállítani és megtartani, mi a jelentősége a szemkontaktusnak, mit lehet kiolvasni a közönség tekintetéből, mit üzenhetünk a testbeszédünkkel és mit olvashatunk ki hallgatóságunk metakommunikációjából, hogyan kell interjút adni az írott sajtónak, rádiónak, televíziónak, hogyan kell viselkedni a kamera előtt, milyen tárgyalási technikákat lehet bevetni és még rengeteg, a kommunikációt érintő kérdésről tartok egyéni, gyakorlati feladatokat tartalmazó képzést felsővezetőknek, marketingeseknek.

 

A kommunikációt illetően nem hiszek a csoportos coachingban, hiszen minden ember más, mindenkinek mások az erősségei és a gyengeségei. Mást kell erősíteni és mást kell pótolni. De hiszek abban, hogy a kommunikáció erősítését, fejlesztését egyre többen tartják fontosnak, mert egy üzlet sikere gyakran csak ezen múlik.

 

Logopédusként, moderátorként, több évtizedes televíziós tapasztalattal a hátam mögött hitelesen tudok segítséget nyújtani mindazoknak, akik felismerik a kommunikáció jelentőségét. Mert a kimondott szónak ereje van.

 

Dorogi Gabriella
gabi.dorogi@gmail.com
www.dorogigabi.com

 

 

 

 

OTP lakástakarékTrilakMAXCITYSolthy GallerySZéplak