Bemutatkozik az új BNV – Magyarország elsőszámú fogyasztói vására 5 NAP ahol több, mint 61 000 látogató fordul meg, ahol több, mint 500 cég kínálja termékeit, szolgáltatásait ahol több, mint 120 termékcsoport választéka jelenik meg ahol több, mint 100 program zajlik 5 nap alatt.

 

Tér-Forma-Design: lakberendezésben a legnagyobb!

 

BNV 2010Magyarország LEGNAGYOBB bútoripari, belsőépítészeti, lakberendezési és design szakkiállítása a LOSZ közreműködésével. A Tér-Forma-Design bútoripari, lakberendezési és design kiállítás ismét a BNV-vel egyidőben, 2010 szeptember 8-12. között várja a bemutatkozni vágyó kiállítókat és a lakberendezés iránt érdeklődő látogatókat. A tavalyi kiállításon több, mint 60.000 látogató jött el, hogy megnézze a standokat – köztük a Lakberendezők Országos Szövetségének kiállított enteriőrjeit. A Tér-Forma-Design kiállítás Magyarország legnagyobb rendezvénye e témában. Az idén is a Budapesti Vásárváros (Hungexpo) legnagyobb 10.000 nm-es pavilonjában, az „A”-pavilonban látható a LOSZ 168nm-es standja, és a hozzá kapcsolódó lakberendezési előadások, termékbemutatók.

 

A tavalyi, 2009. évi kiállítás auditált adatai:

 

BNV 2010

 

 

Város és vidék, elmosódott határok…

Az őszi BNV első napját (szept.8.) az Építkezők és Lakberendezők Napjának szánja a Hungexpo. Ekkor számos szakmai előadással és érdekességgel találkozhatnak a BNV-re kilátogatók. Bemutatkozik a Magyar Bútor és Faipari Szövetség, lesz Design Sziget, ahol ígéretes fiatal tervezők (formatervezők, designerek) az egyetemekkel együttműködve jelennek meg, és természetesen ismét lesz a sokak által várt: „LOSZ Trend-sziget”. Itt, a LOSZ 12×14 méteres standján ismét különlegességeket láthatunk: A tervezők koncepciója alapján a vidék és nagyváros ellentétet járják körül idei enteriőrjeikkel. A standot ezért kétfelé osztottuk, az egyik a CITY, a másik a COUNTRY életérzést hivatott megjeleníteni…

 

BNV 2010

 

 

Az előzetes elképzelések szerint a városi enteriőr egy modern, nagyvárosi stílushoz igazított lakást jelenít meg majd. Amennyiben megvalósítható, a tervezők egy tetőkertet is megálmodtak, jelezvén a városi ember azon vágyát, hogy valami zöld vegye körül. Ezzel szemben a vidékies életmódot hirdető enteriőr a lassúbb életmód mellé teszi le voksát. A külső kert, a lágyabb vonalak nyugalmat árasztanak, ami kell is a városi nyüzsgés után. A várost és a vidéket egy gyerekszoba fogja összekötni, mely akár jelképként is felfogható: ahogy a gyerekek kirepülnek, változhat az életmódjuk is. Megfigyelhető, hogy, amíg fiatalok vagyunk, ragaszkodunk a városi nyüzsgéshez, ám amint „révbe értünk” és gyerekvállalásra adjuk fejünket, azonnal az egészséges élet, a jó levegő és a vidéki nyugalom válik elsődleges szemponttá. Aki teheti, kiköltözik a városon kívülre, elővárosokba, vagy mélyebbre, vidékre. Az európai környezetben egyre inkább hangsúly helyeződik a társadalom mobilitására, ami e „kiköltözést” is támogatja. A LOSZ lakberendezői ezt az életérzést szeretnék megragadni, és bemutatni a BNV-re kilátogatóknak, illetve a szaksajtónak (és a médiának)…

 

BNV 2010

 

 

A Hungexpo hirdetési kampányterve:

A látogatószám maximalizálása érdekében a HUNGEXPO is mindent megtesz az idén is, hogy megismételje, sőt túlszárnyalja a tavalyi év 61.000 fős látogatottságát. Ennyien ritkán látják a LOSZ és partnercégei kiállítását röpke 5 nap alatt. Csak néhány példa:

– Közteryület: óriásplakátok Budapest bevezető útjain, citylight plakátok a belvárosra koncentrálva, céltábla autók
– Online: Origo stratégiai, „három képernyős” együttműködés, Facebook, Startlap, keresőmarketing
– TV: kiemelt médiatámogatónk a Duna TV, nyereményjátékok az RTL Klubon (Reggeli, Reflektor, Barátok közt)
– Sajtó: együttműködés a Sanoma kiadóval (pl. Nők Lapja, Meglepetés, Otthon), rovatokhoz kapcsolódó egyedi megjelenések az Est lapokban, lakberendezési lapok (ELLE Dekor, SzépLak, A Mi Otthonunk, Polgári Otthon, Otthon)
– Rádió: együttműködés valamely országos kereskedelmi rádióval (Class FM vagy Neo FM)
– Egyéb: együttműködés a MÁV-val (utazási kedvezmény), Borfesztivállal (jegy elfogadás), Bauhaus-szal (1000 Ft-os vásárlási utalvány minden látogatónak)

 

BNV 2010

 

 

Az elmúlt év pályázati nyertesei, illetve egy korábban a BNV-n már bizonyított lakberendező fogtak össze, hogy megalkossák a Lakberendezők Országos Szövetségének LOSZ Trend-szigetét, a 2010-es BNV kiállításon.

A tervezői csapat:
Country-team:
– dr. Németh Gábor (2009-es Hansa-Geberit pályázat 1. és 2. helyezett)
– Szentgyörgyi Ágota (2009-es Hansa-Geberit pályázat 1. és 2. helyezett)
– Nagy Valéria (Év pályakezdő lakberendezője 2009 pályázat nyertese)
City-team:
– Rubin Eszter (Év lakberendezője pályázat résztvevője)
– Sebestyén Angelika (Év pályakezdő lakberendezője 2009 pályázat közönségdíjasa)
– Csanád Anna (asszisztensként. Anna korábban már dolgozott BNV-projekten)

Az Elnökség részéről a tervező csapat és az Elnökség összekötője: Ács Erzsébet

 

BNV 2010

 

 

A BNV „A”-pavilonjába megálmodott standok lassan formát öltenek, kialakul a végleges berendezés – és bátran mondhatom, ismét valami meglepőt és különlegeset alkotnak lakberendezőink. Nagyon szeretném megmutatni, de egyelőre TITOK… Ám akit érdekel, már kezdheti vágni a centit, mert közeleg szeptember 8.-a! 

 

 

BNV 2010