Lakberendezői szolgáltatást igénybe venni ma már nem luxus, sőt hozzátartozik a racionálisan megtervezett otthonteremtéshez, erre bizonyíték az idei LIFESTYLE kiállítás…

 

A KG HomeArt és a LOSZ közötti megállapodás alapján a LOSZ – története során másodszor-vehet részt a Bútorvilág Kiállításon. Az idei szakvásár, mely éppen 15. alkalommal kerül megrendezésre, egyre inkább a stílusos, minőségi lakberendezés irányába tolódik el. Jó alkalom ez arra, hogy a szakma, benne a kiállítás-szervező cég, a bútorgyártók és -forgalmazók velünk lakberendezőkkel karöltve , egymást erősítve emelje a hazai lakáskultúra színvonalát az európai nívóhoz közelítve.

 

 

A LIFESTYLE-szigeten az „A” pavilonban kiemelt helyen – közvetlenül a FÓRUM mellett – 250 négyzetméteres (20*10m) alapterületen reprezentálhatja a LOSZ-t és önnön tehetségét az a 17 tagú csapat, akik a minőségi lakberendezés fogalmát teljesen újfajta felfogásban mutatják be a nagyérdeműnek.

 

 

A LIFESTYLE-sziget koncepciója: a lakberendezés nyelvén,nagyon kevés eszközzel, de annál több leleménnyel, extrém ötlettel közvetíteni azokat az életérzéseket, melyre sokan vágynak, de csak keveseknek adatik meg. A célközönség ezúttal az igényes, fizetőképes réteg, a diplomaták, üzletemberek szinglik, és a „felső tízezer” világa. Mindezeket filmkockákra bontott felvillanásokkal fogjuk bemutatni. Ez a filmszerűség a stand külső megjelenésén is tükröződik, egy enteriőr egy képkocka, gyakorlatilag egy félbehajtott filmszalagot formázó alakzatban lesznek felfűzve két sorban, egymásnak csak egy közös, 3,1 m magas hátfallal támaszkodva.

 

 

Az enteriőrök egyenként azonos, 10,5 m2 alapterületűek, oldalfal nem választja el őket, csak egy-egy félméteres sáv/oszlop, melyek egységesen fekete színű festést kapnak. Ezeken fogjuk feltűntetni a közreműködő cégek és a tervezők neveit. A standot az egyik végén, az enteriőrök teljes szélességében, egy 5 méter magas toronnyal kiemelve a Szaktanácsadás/LOSZ VIP-fogadó zárja le jelképesen. A stand maga szélesebb, mint amekkora helyet az enteriőrök betöltenek, a fennmaradó 2,6 m-es sávon a Vándorkiállítás tablóiból rendezett tárlat határolja a teret. Az enteriőrök feletti frízen és a szőnyegen a filmszalag „perforációja” fut végig, ez fogja egységbe a különböző enteriőröket, melyek nem feltétlenül egységes stílusúak, színviláguk és berendezésük is a tervező team-ek fantáziájára van bízva A rendező elvünket úgy határoztuk meg, hogy a megcélzott rétegre, potenciális megrendelőinkre legyen kihegyezve, legyen extrém, minőségi, vagány, különleges, egyedi, világlátottságot, műveltséget tükröző, esetleg márkafüggő, azaz jelenítsük meg mindazt, ami rájuk jellemző, amit ők várnak el tőlünk. A filmszerűséget az enteriőrök neveivel és a szlogennel is erősíteni kívánjuk, a VIP-fogadó/szaktanácsadás területe is ennek megfeleően rendezői székekkel és filmes kellékekkel is lesz „felszerszámozva”.

 

 

Célunk annak a megcsillantása, mennyiféle stílusban, felfogásban tudunk gondolkozni, tervezni az átlagostól eltérő, különleges módon. Ezzel a Szövetség imázsát is tovább fényezzük, a támogató cégek segítségével pedig azt is megmutatjuk, hogy erre minden lehetőség adott, van megfelelő szürkeállomány és kínálat, valamint az hogy ez nem „Álom luxuskivitelben” hanem valóság, ami a mi szakértelmünkkel bármikor kivitelezhető.