LOSZ Akadémia

Kedves Tervező!

 

LOSZ AkadémiaSok szeretettel várunk a Lakberendezők Országos Szövetsége által szervezett LOSZ Akadémia első oktatási napjára.

 

Az előadás időpontja: 2019. február 06. kedd 10:00-13:00 h
Regisztráció: 9:30-tól
Helyszín: LOSZ OKtatóterem, 2045 Törökbálint, Tópark u.1/A., II. emelet 207. (MaxCity Áruház)

Részvételi díj: LOSZ tagok: 3.000.-Ft – Nem LOSZ tagok: 6.000.-Ft

 

Téma: online marketing és social média

Előadó: Radócz Gábor Következő Opció Kft.
a LOSZ online marketing tanácsadója

  • Milyen online jelenlétre van szüksége lakberendezőnek?
    Az biztos, hogy ott kell lenned az online térben, és az is, hogy nem csak egy felületen. Meg kell határoznod, milyen online platformokból áll össze a virtuális jelenléted, melyiket mire szeretnéd használni.
  • Milyen célcsoportokat érhetsz el online, és milyen üzeneteket készíts és küldj nekik?
    Ha megvan az online portfóliód, folyamatosan kell kommunikálnod, tartalmakat közzétenned, interaktív kapcsolatot ápolnod a közönségeddel, közösségeddel.
    Hogyan építheted a saját márkaneved online?
    Online jelenléted kiváló lehetőséget teremt arra, hogy felépítsd saját márkaneved és folyamatosan növeld az értékét.
  • Mi kerüljön fel a weboldalra, és hogyan frissítsd?
    Megnézzük közelebbről milyen célokat kell szolgálnia egy weboldalnak 2019-ben, és ezt milyen tartalommal kell elérd.Mennyit Posztolj a Facebookra, Instagramra, Pinterestre?
  • Biztosan ott vagy a közösségi médiában, de vajon mennyire tudatosan?
    Rendelkezned kell egy stratégiával és bizonyos mennyiségű automatizmussal, vagy rendszerbe foglalt munkamenetekkel, hogy lépést tudja tartani azokkal, akik percenként posztolnak.
  • Készíts videókat a You Tube-ra?
    Megnézzük mennyi munkával és milyen előnyökkel járhat, ha nem csak írásban vagy fotókkal beszélsz a közösségeidhez.
  • Szükséged van fizetett hirdetési kampányokra a Google vagy a Facebook rendszerében?
    Ügyfelekre mindenkinek szüksége van, ráadásul ha lehet mindenkinek jó ügyfelekre van szüksége. Segíthet a fizettet hirdetés abban, hogy ők találjanak meg?
  • Hogyan tudsz tájékozódni ezeken az felületeken a piacodról, konkurenseidről vagy partnereidről?
    Inspirálódásra biztosan régóta használod a netet. De mire kell még?